תפריט סגור

בעיקר בשבוע כמו שעברנו אבל נכון בכל יום ויום. היה לי הכבוד והעונג להיות מוזמנת ע…

שתי נשים עומדות במשרד

בעיקר בשבוע כמו שעברנו אבל נכון בכל יום ויום. היה לי הכבוד והעונג להיות מוזמנת על ידי עולים ביחד – Olim Beyahad להיפגש עם קבוצה מקסימה ומוכשרת של משתתפים בקורס ״מצויינות ומנהיגות בתעסוקה״
דיברתי איתם על אפשרויות קריירה בימינו, על מגוון התפקידים והארגונים הקיימים בשוק התעסוקה ובעיקר על הצורך של כל אחד להתחבר לאהבותיו, לכישוריו ולדברים החשובים לו ביותר בתפקיד ובארגון ובהתאם לכך לחפש עבודה בצורה פרואקטיבית ויעילה.
היתה לי הזכות לפני כן להיות גם נוכחת בדיון שבו דיברו על תחושותיהם הקשות לאור אירועי שבוע שעבר. אמרתי להם שחשבתי על אימי שכבר שנים רבות לא איתנו. זוכרת את סיפוריה על תחושותיה כילדה יהודיה יחידה בבית ספר שבו בלטה כשונה מכולם כשעמדה מדי בוקר בעוד כל שאר הילדים כורעים לתפילה. היא ואבי היו ממקימי הארץ הזו- בין השאר כדי שכולם יחושו פה שווים ואמרתי שאם היו בחיים והיו יודעים כמה שסועה הארץ ואיזו גזענות יש בתוכנו, מניחה שהדבר היה מאד מעציב אותם.
חושבת שגזענים תמיד היו ותמיד יהיו לצערנו וככל שהמנהיגות מוסיפה לשסע ולהפריד – ברור שזה לא עוזר. יודעת שלא באמת יכולה להבין עד הסוף מה עובר עליהם וזה אפילו קצת פטרוני להגיד את זה.
גם לא מאמינה לכל אלה שאומרים שעכשיו איבדו את תמיכתם כי לא ברור איפה היו עד כה? עם כל ההבנה לכל מי שסבל בפקק לא ברור לי מה זה לתמוך עד שזה מפריע באמת? נכון שהיו גילויי אלימות שגם מאד הודגשו בתקשורת אבל איפה היו כולם בכל השנים שבהם ההפגנות נערכו בשקט ו״בנימוס״?
עם זאת, מקווה שזה לא סתם הצד האופטימי שלי שמאמין שככל שאנשים ייחשפו יותר ליוצאי אתיופיה איתם בכל מקום, כולל בעמדות הבכירות והמשפיעות ביותר, אולי יבינו יותר שאין שום הבדל ויפסיקו עם ״אנחנו״ ו״הם״ המיותרים כל כך. לכן קבוצות מדהימות כמוהם שלא יוותרו על חלומותיהם ויממשו את יכולותיהם עשויים לסייע לארץ השסועה הזו.
היו בקבוצה אנשים מוכשרים בכל התחומים האפשריים ומאמינה שנראה אותם בעמדות מפתח משמעותיות שונות עם הזמן.
ובנימה קצת שונה, בתמונה איתי, אלמיטו שנכנסה לי ללב כשסיפרה שזה עזר לה להחליט שבמקביל לשאר התחומים תתתעקש גם על הגשמת חלומותיה בתחום המוזיקה שמהווה את התשוקה שלה. שמעתי הקלטה שלה ומקווה שכולנו ניחשף יום אחד לקולה המדהים. אם תאפשר לי בהמשך אוסיף הקלטה של שיר וכולכם תרצו לשמוע אותה😊

פוסטים קשורים