תפריט סגור

קורונה ושינויים – ארגונים וקריירות

זה שבוע שני שאני פותחת את TheMarker Online בסוף השבוע ומחכה לי הפתעה – אנשים נהדרים שגייסתי ועבדתי איתם לפני שנים בסטארטאפ הראשון שבו הייתי. והיום הם מופיעים בעיתון, לאור הצלחות משמעותיות מאד בקריירה ובעסקים. סיפוק אמיתי

מסלולי הקריירה המגוונים שבהם צעדו האנשים שעבדו באותה חברה יכולים להיות מיקרו-קוסמוס למסלולי קריירה שכולנו מכירים.הרבה מהם נשארו באותו מקצוע ובהייטק, כמה מהם יזמים מובילים או בשותפויות של חברות משלהם וחלקם יושבים בתפקידי הנהלה בכירים. חלקם גם עשו הסבות מאד מעניינות. שתי דוגמאות בולטות: מנהל טכנולוגי בכיר ומוכשר בתחומו הוא היום מדריך טיולים מומחה ומאושר (חוץ מהקורונה שקצת מקלקלת תכניות) ומנהל מוצר בכיר שהקים לפני המון שנים רשת חנויות מצליחה למוצרים מעוצבים.

אנשים מוכשרים וחכמים יכולים ללכת לכל מיני כיוונים ולהצליח. אני מאמינה בלב שלם שחלק משמעותי מהאושר שלנו תלוי בשאלה אם הלכנו עם הלב ולא במסלול אוטומטי.

בכתבה השבוע, Lior Arussy, מייסד חברת Strativity Group שמייעץ לארגונים מוצלחים ומוכרים, אומר הרבה דברים מעניינים בנושאי התמחותו. ליאור מדבר על ארגונים ואומר "כל ההיסטוריה זה סידרת אירועים חסרי תקדים. זה לא רק עניין סמנטי. כי אם אתה מתייחס לזה ככה אתה מתחבר לחוסר היכולת להגיב. החכמים….מבינים שצריך להפוך את הדבר הזה לשינוי מודע ומכוון".ליאור גם מציין ש"אכן לא קל להשתנות והרוב המכריע של הארגונים נכשלים בתהליכי שינוי אמיתי לאורך זמן" – זה נכון לארגונים, אבל חשבתי על זה שאני פוגשת מאז תחילת הקורונה הרבה אנשים חכמים שמנצלים את התקופה כדי לבדוק האם גם להם נכון לעשות שינוי – חלקם מגלים שצריכים לעשות מגוון של שינויים, לאו דווקא בתחום המקצועי ולשמחתי חלקם יצאו מהתקופה במקום נכון ומדוייק להם יותר גם בפן המקצועי.

אז תקראו את הכתבה, היא חכמה ומעניינת. ותבדקו גם בעצמכם אם אתם במקום הנכון

לינק לכתבה

https://www.themarker.com/technation/.premium-1.9470697?lts=1611475869422

פוסטים קשורים