תפריט סגור

האם אתם סלשרים?

האם אתם סלשרים (אנשי ה״גם וגם״)? מסתבר שאני כזו.
בעשור העומד להסתיים חוויתי הרבה שינויים מקצועיים. התחלתי כסמנכלית שכירה במשרה חלקית במקביל לייעוץ בתחומי HR והקריירה. זה היה הכי ״גם וגם״ שלי. שכירה ועצמאית, הייטק ולא הייטק, לארגונים וליחידים, כחלק מארגון וכיועצת חיצונית ובמגוון תחומים. נהניתי מכל רגע.
את העשור אני מסיימת ממוקדת. כיום בעלת חברה. מרבית זמני בעולם מעברי הקריירה שהתברר עם הזמן כדבר הכי נכון עבורי. ועדיין שומרת על קריירת ה״גם וגם״. זוכה ללוות עובדי ארגונים בזמן פיטורין ופרישה במקביל ללקוחות פרטיים במגוון מעברי הקריירה, לייעץ ב 1:1 וגם להעביר סדנאות והרצאות, לעסוק בתחום וגם ללמד אותו, לעבוד עם צוות היועצות שלי וגם לבד.

טוענים שבעתיד כולם יהיו סלשרים. ברור שעולם הקריירה יהפוך למגוון יותר, עם ריבוי קריירות, עבודה גמישה יותר ועוד. אבל לא מאמינה שזה נכון לכולם. חושבת שיש מי שזה מתאים לו ויוכל לחגוג את מגוון האפשרויות ויש מי שלא. תמיד מנסה לבדוק מה מתאים לנועץ שמולי. זה אפילו לא עניין של גיל, למרות שהתכונה נפוצה יותר בקרב צעירים.

חושבת שכל אחד צריך גם לבחון עצמו בנושא זה ולהיות עם ראש פתוח כי אם פעם מישהו היה אומר לי שאני מהאנשים האלה הייתי כנראה צוחקת. נראה שאנו גם משתנים עם השנים ומה שהתאים אתמול כבר לא יתאים מחר. אין אמת אחת.

מאחלת לכולם להיכנס לעשור הבא עם ראש פתוח, נכונות לגמישות והתעקשות על חיפוש הקריירה הנכונה להם באמת בין אם זה על פי הטרנד הנוכחי ובין אם לא.

פוסטים קשורים