תפריט סגור

כשיועצת קריירה נוסעת לחו״ל היא נשארת יועצת קריירה וקשובה לסיפורי מעברים מעניינים…

קולאז של טיול במדינה אחרת

כשיועצת קריירה נוסעת לחו״ל היא נשארת יועצת קריירה וקשובה לסיפורי מעברים מעניינים. אז הפעם היינו בסקוטלנד ואירלנד היפהפיות ופגשנו המון אנשים מעניינים. בחרתי להעלות כאן חלק מסיפורי מעברי הקריירה ששמענו. באופן טיבעי- רובם היו לעולם האירוח והתיירות:
* סופיה (שאיתה לא הצטלמתי😞) עברה מפורטוגל לסקוטלנד כי התחתנה עם סקוטי ופתחה עסק Airbnb מצליח ומושקע מאד. בימי החורף הקרים חולמת על טיולים למקומות חמים יותר ואפילו הוזמנה אלינו הביתה😊
* אן ופאודי האירים ששניהם גדלו במשפחות של חוואים, עסקו בזה בעצמם ואז הבינו את הפוטנציאל, שיפצו את הבית הישן שהיה להם והפכו אותו ל B&B מפנק ומדהים במקביל לעבודה בחווה. כל ערב אן אופה מאפים קטנים לארוחת בוקר ומדהים לראות את פאודי רוחץ ידיים, מחליף בגדים, בא לתת טיפים לטיולים באיזור ואז חוזר לעבודת החווה.
* ג׳ין שאירחה אותנו בחוותה היפה שבה הסתובבו בחוץ חמורים, ברווזים, תרנגולות ועוד. סיפרה שלה ולבעלה היה עסק עצמאי קטן המון שנים ואז הגיעה לעיירה רשת אירופאית גדולה, הורידה מחירים ויצרה תחרות שדרדרה מאד את מצבם. הדבר השפיע על רמת הלחץ והתסכול שלהם והיא חששה שבעלה יחטוף התקף לב או משהו דומה. אחרי תקופת התלבטות, יזמה להוסיף 4 חדרי אירוח בחווה היפה שלהם ושניהם עובדים בזה כבר שנה בשמחה וברוגע. מתארת אורח חיים נעים שמאפשר חיים רגועים, זמן לעשות מה שרוצים כולל הליכות יומיות מהנות בהרים, מפגשים עם אנשים מרתקים מכל העולם והנאה גדולה. אפשר לחוש כמה אוהבת את מה שעושה ברגע שנפגשים.
* ואחרון, אנגוס, שישב יום אחד בעבודה מול המחשב בבנק והבין שלא מסוגל להמשיך לעשות את זה אפילו יום נוסף. למורת רוחם של משפחתו הפך למדריך טיולים פרילנסר וגם סטנדאפיסט ומנהל ערבי סטנד אפ באחד הפאבים באדינבורו. גם עליו רואים בבירור כמה שיפר את איכות חייו.
בכל מקום, בכל זמן נתון יש אנשים שמתלבטים או מחליטים לגבי הקריירה. לפעמים נתקלים בקשיים גדולים ותסכולים. אלו בעלי האומץ מתעקשים ומגיעים לקריירה שבה מתפרנסים וחשים מוגשמים.
לא שצריכה תזכורת אבל שוב ושוב מבינה כמה ברת מזל אני שעוסקת במה שהכי מעניין אותי ומאחלת לכולכם להגיע למצב הזה (וגם לטייל וליהנות כל כך😍)

פוסטים קשורים