תפריט סגור

תמיד HR וסיכום פעילות

מסתבר שאפשר להוציא את האדם מהתפקיד אבל לא את התפקיד מהאדם.
לפני שנים רבות, אחרי מחשבה עמוקה, החלטתי שמקצוע משאבי האנוש הוא המקצוע שלי. זוכרת שהתחלתי לשלוח קורות חיים בלי וודאות שמישהו ירצה אותי ללא ניסיון. לשמחתי, הייתה לי הזכות לעבוד מאז בתחום כשכירה וכעצמאית, כסמנכ"לית בחברה וכיועצת חיצונית, כמנטורית וכמנחת סדנאות בתחום. נהניתי מכל רגע.


במקביל תמיד ייעצתי לאנשים במעברי קריירה ולפני כשש שנים, כשהסטארט אפ בו עבדתי נסגר, החלטתי להקשיב לקול הפנימי שאמר שזה התחום והייעוד שלי ולהתרכז בו. אבל מסתבר שהמקצוע עדיין חלק מחיי.


כשסכמתי את נובמבר – זה בלט מאד. עובדת כל יום עם ארגונים ואנשי משאבי אנוש במהלך פיטורים. מזדהה ומכירה את הסיטואציה ושמחה לסייע בעזרה ועצות בניהול התהליך וכמובן בליווי המפוטרים עם צוות היועצות הנפלא של בי סאקסס.
החודש שמחתי גם להרצות בקבוצת HRforHR על ״תכנון מול מקריות בפיתוח קריירה״. פגשתי הרבה אנשי משאבי אנוש שעם חלקם אני ממשיכה לדבר עד היום. תודה לרעות בלום פלג שהזמינה אותי ומעיין ישראלי שסייעה.


יותר מזה – אחרי תקופה ארוכה שלא עשיתי זאת, הוזמנתי ללוות את המכללה האקדמית הדסה ירושלים בסדנאות ותהליכים אישיים למנהלים בדרגים שונים במסגרת בניית והטמעת תהליך הערכת עובדים. על זה רוצה להודות ללביטל זיו שהחזירה אותי לתחום. נהניתי לעבוד איתך ואתכם
ואחרון חביב – לפני מספר ימים הסתיים המחזור ה-10 בקורס ייעוץ קריירה פרקטי! בקורס השתתפו כרגיל אנשי משאבי אנוש והחיבור כל כך ברור ומועיל.
מקצוע משאבי אנוש נכנס לחיי לפני שנים רבות ומסתבר שהוא פה כדי להישאר. כמה טוב שכך

פוסטים קשורים