תפריט סגור

חוגגים יום הולדת – BSuccess בת 3 היום לפני 3 שנים קמה רשמית חברת BSuccess. זה ה…

שולחן עץ עליו שעון מול ספרייה בחדר עבודה

חוגגים יום הולדת – BSuccess בת 3
היום לפני 3 שנים קמה רשמית חברת BSuccess. זה היה אחרי יותר מ 30 שנים בתחום משאבי אנוש ומעברי קריירה ואחרי שכבר התבשלה אצלי ההבנה שליווי מעברי קריירה זה הדבר הכי נכון והכי שלם שאני עושה.
כן. היו קולות שאמרו שזה לא ישתלם עסקית, שאולי אני לוקחת סיכון גדול מדי, שחבל לשים בצד את ייעוץ משאבי אנוש שבו אני טובה ושחברות בשוק לא יעבדו עם חברה חדשה וקטנה אבל- כמו שאני תמיד אומרת לאנשים שאני מלווה- כשאתה יודע מה אתה רוצה, ממוקד ומרגיש שאתה יודע איך לעשות את זה, אפשר להתעלם מהקולות מסביב וללכת להגשים את מה שנכון לך.
והיום אני מסתכלת אחורה על כל מה שקרה. עשרות ארגונים בשוק נותנים בנו את האמון וזכינו ללוות יותר מאלף מפוטרים, פורשים מרצון ופורשים לגמלאות. אלו ארגונים מכל הסוגים והגדלים. החל מסטארטאפים קטנים ועד הקורפורטים הכי מוכרים וגדולים בעולם. ארגוני תעשיה, הייטק, עמותות, גופים תעשייתיים, בנקים וחברות ביטוח ועוד.
לקוחות פרטיים בכל צמתות הקריירה פונים כל יום ואז ממליצים לכל מי שהם מכירים להגיע לתהליכי ליווי אצלנו.
בקורס ייעוץ קריירה פרקטי שהחל בלי לדעת עד כמה יתפוס, עומדת להיסגר ההרשמה למחזור השישי.
הופעתי בכנסים והעברתי הרבה הרצאות וסדנאות.
מלבד הצוות המופלא שלי, פונים אלי כל הזמן יועצי קריירה מעולים המעוניינים להצטרף להצלחה וגם אנשים מדהימים המעוניינים לייצר שיתופי פעולה (יש לפחות אחד נוסף ומעניין בדרך).
ואני? מאושרת מכך שאני עושה מה שאני אוהבת, עם מי שאני אוהבת ובזמנים שמאפשרים לי להיות עם משפחתי וחבריי כשמתאים לי ולנווט את האיזון בין החיים לעבודה כמו שאני רוצה.
אז ביום כזה- רוצה להגיד תודה. קודם כל לצוות המדהים שבחר לשתף איתי פעולה המתוייג כאן. בלעדיכם לא הייתי יכולה לעשות את כל זה. לכל מי שנתן בי ובנו אמון ללוות את עובדיהם, לכל האנשים שנותנים לנו לקחת לרגע חלק בחייהם ולסייע ולהשפיע על הקריירה ועל האושר שלהם. לכל מי שהגיע לקורסים והעשיר את החווייה ולכל מי שתמך מקרוב ומרחוק.
מאחלת לכולם להגיע לדיוק הזה בקריירה וליהנות ממה שעושים מדי יום😊
בתמונה – החדר שבו הכל התחיל
Michal Gilboa ענת ברלין Anat Zilberberg Shaoul Mira Berger Netta Simon Bracha Oren-Simon Judith Bar-hay Kovatch עמיר סגל


פוסטים קשורים