ארגונים כן מבינים את חשיבות הנושא. עוסקת בתחום שנים רבות ורואה שהמודעות לתועלות מתן הליווי למפוטרים עולה. אולי חשודה בסובייקטיבית אבל הן כמי שעסקה שנים רבות במשאבי אנוש והן כמי שיום יום מלווה מפוטרים ופורשים יחד עם הצוות המופלא של בי סאקסס מתחברת לכל מה שכתוב.
יש חשיבות רבה לניהול נכון ומכובד של כל תהליך הפיטורים, אבל גם לתמיכה שנותנים לעוזבים. התייחסות נאותה למפוטרים ולפורשים משפיעה הן על העוזבים והן על הנשארים. העובדים הקיימים בארגון מתרשמים מכך שגם אם ייפרדו מהם בבוא היום, עדיין יכבדו ויתמכו בהם. משאבי האנוש וההנהלה גם מרגישים הקלה שהיטיבו עם העובדים, אפילו אם נאלצו להיפרד. החשיבות היא כמובן בעיקר לעוזבים. המתנה החשובה הזו משפרת את התחושה, מפחיתה את המרמור והאבל, אך גם משפרת את סיכוייהם במציאת התפקיד הבא.
לא אני יזמתי את הכתבה בThe Marker אך הלוואי שהיא תסייע לארגונים נוספים לנהוג נכון כלפי עובדיהם – המפוטרים והפורשים.